Sosuri


Simţi că salatei tale îi lipseşte ceva,dar nu ai încredere în dressingurile care se găsesc în comerţ? Eu sunt o mare iubitoare a acestora, dar eticheta cu ingrediente mă îngrozeşte după ce citesc lista de substanţe dubioase pe care le conţine. Sosul rezistă luni întregi după desigilare, iar conservanţii şi aditivii alimentari sunt nelipsiţi din conţinutul acestora. Însă am descoperit două sosuri bine-cunoscute şi foarte delicioase, care pot fi preparate acasă. Le-am încercat şi vreau sa vă împărtăşesc reţeta!


Caesar – ai nevoie de două linguri de maioneză preparată cu ulei de măsline, trei linguri de suc de lămâie, două linguri de apă, şase fileuri de anşoa zdrobite şi un sfert de ceaşcă de parmezan ras.

Miere cu muştar – jumătate de ceaşcă de muştar iute, două linguri de miere, o lingură de apă, două linguri de suc de lămâie, două linguri de ulei de măsline.

Poftă bună să aveţi! Aştept să îmi spuneţi cum au fost!