La Deheleni

Cosmina e fosta colega de facultate (Sociologie) si este o prietena draga mie. I-am declarant recent asta: ” Cos, iubesc povestioarele tale! Keep writting!!”. Am sa public cat de curand povestioarele ei minunate, dar azi am onoarea sa va introduc pe tatal Cosminei, Ioan Dehelean.

Ioan Dehelean este un biolog cu suflet de poet!  Desi scrie din tinerete, anul acesta de abia s-a hotarat sa ne bucure cu talentul sau literar. Ce bine ca Ioan Dehelean s-a decis sa faca publice poemele lui.  Asa le-am putut si eu savura si sper ca foarte multi altii au facut-o sau o vor face de acuma incolo. Primul volum de poezii se numeste Tipatul bufnitei. Vor urma alte doua volume de poezii cat de curand!!!

Pentru ca numele de familie e Dehelean, am decis sa fac o categorie noua pe blog, categorie intitulata La Deheleni :)

La Deheleni va contine povestioarele Cosminei si poeziile tatalui ei. Sper sa va mangaie inima acesti doi oameni frumosi!!!