Exercitiu de imaginatie…

De acum cateva ore am mare nevoie sa discut cu ‘my management’= una bucata persoana. Ar trebui sa dau un raspuns pentru o intalnire cu un partener din afara tarii.
But..he is busy. Mai exact s-a inchis cu x (sa nu dau nume) in biroul lui si nu au mai iesit de-acolo decat sa-si ia apa sau sa mearga la buda. Momentele astea doua (sau cate-or fi fost) le-am pierdut, asadar l-am ratat in putinele clipe cand ii puteam lansa intrebarea.
Dupa ce aseara am fost intr-o oaresicare situatie de criza…si umblam si eu si “my management” prin firma ca doua gaini fara cap…acum n-as vrea sa repet figura pentru ca nu-mi place sa fiu gaina fara cap :). Si nici lui nu-i sta bine…
Asadar..las omu’ sa-si termine discutiile interminabile… De obicei nu au nicio finalitate constructiva, dar is not my problem!
Insa porinind de la aceasta idee mi-a trecut prin cap ca ei doi seamana cu “Pinky and the Brain“… Stiti cine-s astia? Soriceii aia creati in laborator si care traiesc intr-o cusca in lab..si seara de seara fac planuri de cucerit lumea. Pe care , evident, n-o cuceresc. Care planuri, desigur, esueaza lamentabil. Dar ei in fiecare seara fac asta….
Daca nu-i stiti, iacata-le meclele mai jos:

Ce-si spun ei..dragii de ei…??
Pinky: “Gee Brain, what do you want to do tonight?”
The Brain: “The same thing we do every night, Pinky—try to take over the world.”
mai ramane doar sa ma decid care din ei este Pinky si care e The Brain…?? :)